Subject: Infolehtede lisamine ravimipakendile
From: "NORDEN Reet" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 08:36:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Küsimus on tekkinud arstide erialaorganisatsiooni taotlusega ravimite
infostamise osas.

Kas infolehe lisamine pakenditele, mille infolehe fail on toodud
Ravimiameti kodulehel rubriigis “Ravimiameti kasutamiseks lubatud
müügiloata ravimite toimeained“, on hulgimüüjale kohustus? Kui on, siis
palun viidet vastavale õigusakti punktile.

Lugupidamisega,

Reet Norden

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Quality Manager, Responsible Pharmacist

Pärnu mnt 501

76401, Laagri, Estonia

+372 503 9507

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com